Artykuł sponsorowany

Znajomość języków obcych jako atut na rynku pracy

Znajomość języków obcych jako atut na rynku pracy

Kompetencje, które są najbardziej cenione przez pracodawców, ulegają ciągłym zmianom, a różne firmy kładą nacisk na inne obszary wiedzy i umiejętności, zależnie od profilu swej działalności i branży, w jakiej funkcjonują. Atutem, który znacznie zwiększa szanse na rynku pracy, niezmiennie od wielu lat pozostaje jednak znajomość języków obcych. Coraz trudniej znaleźć ofertę pracy, gdzie nie okażą się one wymagane lub przynajmniej mile widziane.

Znajomość języków a szukanie pracy

Poszukiwanie atrakcyjnej posady nie zawsze jest łatwe, ponieważ ilość kandydatów zgłaszających się do firm zapewniających ciekawą i rozwijającą pracę, która jednocześnie będzie wysokopłatna, jest spora, a selekcja bardzo szczegółowa. Sposobem na zwiększenie swoich szans w procedurze rekrutacyjnej będzie wykazanie się biegłą znajomością języków obcych. W zależności od stanowiska i jego charakterystyki w grę może wchodzić zarówno legitymowanie się certyfikatem językowym, jak i posługiwanie się językiem obcym na poziomie komunikatywnym. Podniesienie swoich kompetencji językowych wymaga jednak włożenia wysiłku w naukę, która okaże się dużo prostsza, jeżeli zdecydujemy się na ofertę grupowych lub indywidualnych kursów językowych prowadzonych przez doświadczonych lektorów. Warto pamiętać, że naukę można podjąć niezależnie od wieku i poziomu znajomości języka.

Dlaczego języki obce są tak przydatne?

Dzisiejszy świat jest zglobalizowany, a wiele firm działa na różnych rynkach geograficznych lub współpracuje z przedsiębiorstwami z rozmaitych zakątków globu. Znaczna część spośród najatrakcyjniejszych pracodawców to koncerny międzynarodowe, które zatrudniają przedstawicieli licznych grup narodowościowych, jednak nawet niewielkie podmioty mogą dziś obsługiwać klientów z całego świata. Znajomość języków obcych jest warunkiem, by można się skutecznie porozumiewać, jednak powodów, dla których pracodawcy szukają osób ze znajomością języków obcych, jest więcej. Wśród nich spore znaczenie ma choćby fakt, że ułatwia to podnoszenie kwalifikacji czy wyszukiwanie niezbędnych informacji. Kursy językowe oferuje szkoła językowa Language Pro-Expert działająca w okolicy Bielska-Białej, która prowadzi zajęcia z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego i rosyjskiego, a także łaciny.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.